"A kíváncsi ránéz valamire, és azt kérdi: "Miért?" Az alkotó megálmodik valamit, és azt kérdezi: "Miért ne?"

2011. november 10., csütörtök

Mázazás

Készítettem szappantartókat, átestek az első égetésen az úgynevezett zsengélésen. Itt még szép terakottán várják a szép fényes új ruhát.
 A mázakat por alakban lehet venni amit vízben kell feloldani majd szűrés után ebbe  kell belemártani a mázazni kívánt tárgyat.

A máz ilyenkor egy matt az eredeti színre nagyon nem hasonlító por réteg a tárgyon
 A kemencében 980 fokon válnak szép fényessé. 


ÉS készen
Ő lett a kedvencem, az áttört mintákat amúgy is nagyon szeretem csinálni is, ő pedig egy új mázat is kapott amivel eddig még nem dolgoztam,  nagyon szép szine lett  és a foltok direkt vannak benne :-)

És természetesen a szappan sem maradhat el, hétfőn készítettem csokis-kókuszosat /nagyon jó illata van /és baba szappant




4 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon jól néznek ki. Az az áttört szappantartó szuper lett. Szeretem az ilyen színeket.

Szilvi írta...

Köszi Luca!
Nekem is nagyon tetszik a színe .

DekoRárium írta...

Jók a szappanok, de legjobbak a hozzá való szappantartók!

Szilvi írta...

Köszi Andi! :)