"A kíváncsi ránéz valamire, és azt kérdi: "Miért?" Az alkotó megálmodik valamit, és azt kérdezi: "Miért ne?"

2011. december 9., péntek

Játék

Gondoltam mivel lassan itt a karácsony meglepném az olvasóimat egy kis ajándékcsomaggal.
Más teendőd nincs csak itthagyni a "kéznyomodat"  egy megjegyzés formájában. HA valami miatt nem sikerül írj a mélcímemre és én átmásolom ide.   fabist.szilvi@gmail.com
Ha megosztod közösségi portálokon azt megköszönöm! 
Sorsolás 18.-án este 20 óra.
A nyertes az itt látható csomagot nyeri, és a színbéli változtatás joga megilleti majd őt . Száradnak az aromalámpák , majd mutatom őket milyen színekben lesz még.

Tehát a csomag tartalma egy db aromalámpa, egy db szappantartó szappannal , és "mézeskalács" díszek



16 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Én vagyok az első :D Remélem, én nyerem :)

Ciluklári írta...

szépséges, nagyon szépséges!:)) a másodiknak is lehet esélye???

Szilvi írta...

Cilu természetesen mindenkinek egyforma esélye van :)

Yupi írta...

Nagyon jól néznek ki, szertém én is nagyon. :)))))

Szilvi írta...

Ezt a K. Kati nevében: piztos béna vagyok, de nem tudok meggyegyzést írni a blogodra. Azért osztom!

Anna írta...

Nagyon szépek! Szeretném nagyon!
Voltam otthon mostanába, de nem jutottam el hozzád! Pótolni fogom!
Puszi Nektek és ha addig nem találkoznánk: Áldott, Békés Ünnepeket!!! Anna

K. Kati írta...

Nagyon szépek, egy részét már láttam személyesen is! Csak kratulálni tudok hozzá!

K. Kati írta...

Bocsi, gratulálni! De sikerült!!!!!

Névtelen írta...

Nagyon szépek, jó lenne megnyerni! :)
mail: kreazsu-kukac-gmail.com

Névtelen írta...

imádom őket :)))

Szilvi írta...

Szia!
Valamiért nem tudok megjegyzést írni a blogodba ezért írtam ide.
Remélem még beleférek a pályázók közé.
Szinte már érzem is a szappan illatát.
Csak ámulni tudok milyen ügyes vagy!

Gabi

BMariann írta...

Én is beállok a sorba. :)
Nagyon szép csomag lesz bárki is nyeri!

Névtelen írta...

Juj de nagyon szépek! De hát tudom milyen ügyes vagy! Kozma Kati

Panni írta...

Nagyon szépek, jó lenne megnyerni, köszönjük a játékot! :)

Ciluklári írta...

Izgulok, izgulok, nagyon...:)) és tényleg köszönjük a játékot, ebben a szaladós világban olyan jó...

Névtelen írta...

Nagyon szépek! Sok sikert a következőkhöz!
Email:k.iko@citromail.hu