"A kíváncsi ránéz valamire, és azt kérdi: "Miért?" Az alkotó megálmodik valamit, és azt kérdezi: "Miért ne?"

2012. március 25., vasárnap

Kézműveskedés

Ma kis városunkban vendégszerepelt a Hargita Nemzeti Székely Népi Együttes , János vitéz, avagy a hős gyönyörűséges utazása és csodálatos megérkezése című műsorát mutatta be. Nagyon tetszett az előadás , és többekkel  vörös szemmel jöttünk az előadásról kifelé . Köszönet a felejthetetlen élményért Simon Katinak aki a néptáncot oktatja nálunk és a mai délutánt szervezte.  Ahogy az előadás végén elmondta , 12 évig volt ő is az Együttes tagja.

Az előadást megelőzően kézműves foglalkozást volt . Én tojásírókáztam a gyerekekkel, a párom pedig pedignád kosárkát csinált velük , hogy legyen mibe tenni a tojást. Vittem még pálcikára ragasztott tojást és papírnyuszikat is, ezeket lelkes segítőim készítették a gyerekekkel, ezúton is köszönet nekik. Csak az egyik lányt ismerem névről , de ki fogom a többiekét is nyomozni :-) Sikerült!   Zachár Panni , Rákóczi Ardienn, és Repa Karolina Nagyon Szépen Köszönöm!
Egy kép a mintadarabokról:


És egy pár kép a nagy munka közben, még az elején készültek, aztán többet nem volt időm fotózgatni :-)










2 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Örültünk, hogy ott voltál és minden korosztályt lefoglaltál :D
Jó kis nap volt ! :D
Nézz be hozzám, van ott egy meglepi :D
Puszi: Hencsi

Szilvi írta...

Örülök hogy ott lehettem és részese lehettem :-)
Puszi