"A kíváncsi ránéz valamire, és azt kérdi: "Miért?" Az alkotó megálmodik valamit, és azt kérdezi: "Miért ne?"

2012. augusztus 9., csütörtök

Sziget


A szülinapomra meglepett a családom 2 jeggyel a Szigetre a Magyar dal napjára . Nem vagyok egy nagy bulizós , így ez is kimaradt eddig az életemből. Na de most belecsaptunk , és nem bántam meg!
Igazán neves fellépők voltak és volt egy jó páran  akiknek nagyon örültem, hogy végre láthattam élőben is . A Sziget sajna még egyáltalán nem volt kész , így sok olyan dolgot nem láttunk amire nagyon kiváncsi lettem volna. A koncert jól megszervezett volt, tényleg pillanatok alatt összeszereltek a zenekarok , nem voltak hosszú üresjáratok. Sok fiatal is kiköltözött már erre a napra, de sok velünk egy korú , meg még idősebbek is kilátogattak erre a napra. Legközelebb ha megyünk akkor már tudom hogy mi az amit feltétlen vinni kell, pl valami ülőalkalmatosság mert azért elég hosszú ott ácsorogni órákat, nap ellen valamit mindenképp .
Parkolóhelyet is találtunk nem is olyan messze, fizetős volt ugyan de azt a 2000 ft-ot inkább kifizettük és biztonságban volt az autónk.
Köszönöm a családomnak a szupi szülinapi ajándékot, életre szóló élménnyel ajándékoztak meg!
 A teljesség igénye nélkül pár fénykép .
Kamaszkori kedvenceimből egy páran  / a vízpára miatt nem a legélesebb a kép/
Geszti minden formációját szerettem
Első emelet
A Karthago együttessel és sokadmagammal szívszorító érzés volt együtt énekelni a Requiemet
Ami engem leginkább megfogott az az esti rész volt mikor még a szüleim kedvencei léptek színpadra. Szörényi Levente kezdte a sort , majd színpadra hívta Bródy Jánost , és utánuk következett Apukám kedvence Koncz Zsuzsa , aki szerintem semmit nem öregedett :-)


A fotó minőségért elnézést , de itt már elég hátul álltunk , az én gépemmel ennél jobb képet nemigen lehetett ilyen viszonyok mellett csinálni.
A fellépők sora elég  hosszú így én ezt itt azt hiszem abbahagyom inkább :-)
A szigethez van egy másik kötődésem is a héten,  a nagylány kint van dolgozni a butikkal ahol dolgozik. Aki arra jár keresse őket :-)


Meleg ellen vödrös limonádé jó sok jéggel  :-)


1 megjegyzés:

Luca írta...

Klassz lehetett!