"A kíváncsi ránéz valamire, és azt kérdi: "Miért?" Az alkotó megálmodik valamit, és azt kérdezi: "Miért ne?"

2012. szeptember 29., szombat

Kemence felavatása


Ma végre sikerült kipróbálnom a kemencét . Napok óta szépen apránként melegítettem, hogy szépen lassan száradjon ki. Ma reggel pedig élesben befűtöttem .

Miközben melegedett a kemence a dagasztógép bedagasztotta a kenyértésztát , receptet a Limara péksége  oldalról szedtem , és a tanácsokat is hogy hogyan is kéne nekikezdeni. Hát jól kifáradtam de jól sikerült életem első kenyere :-)


Kenyérsütés közben egy körömpörköltet is betettem a kemencébe, az is szépen főlögett éppen mikor írom ezt a bejegyzést, alig várom, hogy megkóstolhassam a frissen sütött kenyeremmel.
És , hogy édesség nélkül sem maradjunk még készítettem egy fahéjas-cukros kalácsot is , szintén Limara receptje.

Nincsenek megjegyzések: