"A kíváncsi ránéz valamire, és azt kérdi: "Miért?" Az alkotó megálmodik valamit, és azt kérdezi: "Miért ne?"

2012. február 20., hétfő

Lánykám 2

Az ősszel írtam a lányomról aki másodéves fodrásztanuló. Akkor a Hajas kupán elért eredménye kapcsán írtam róla.
Most szeretnék megint vele "büszkélkedni"  , a hétfő esti fókuszban mutatták őt be., és rajta keresztül a 2012-es hajtrendeket.



És ha már dicsekszem akkor mutatok két videóklipet  amikben szintén benne van a lányom keze munkája.
Az egyik Zséda új klipje . Nekem nagyon tetszik a szám is. A szereplők frizurájáért volt a lányom a felelős :-)

A másik a Nyári lányok videója aminek forgatásán szintén részt vett Zsanim.

És mivel töretlenül dolgozik most is, szerintem hamarosan megint jöhetek "büszkélkedni" vele :-)
És itt is van egy interjú vele :-)

22 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon ügyi! Gratula és további sok sikert! K.Kati

Névtelen írta...

Nagyon jóóó gratulálok !!! Ügyes lánykád van !!! H. Szilvi

Névtelen írta...

Tegnap persze pont lecsúsztam róla, de ma pótoltam! :) Gratulálok, nagyon ügyes! Sz. Heni

Névtelen írta...

Szia Szilvi! Azthiszem a legnagyobb boldogság egy anyának, amikor a gyermeke sikeres. Gratula, és büszkeség mivel vidékünk leánya Zsani! Sz. Márti

Névtelen írta...

Nagyon gratulákok a lányod sikereihez!! Remélem mindent el tud majd érni, amit csak szeretne. Lehet, hogy majd meg is látogatnám, már ha fogad lemostrált háziasszony-hajakat :) G. Andi

Névtelen írta...

Nagyon ügyes voltál,kivánok neked még további sok sikert,és kitartást! T.GYöngyi

Névtelen írta...

Gratula Zsani! És további sok-sok sikert kívánok!K. Lucy

Névtelen írta...

Zsani! Büszke vagyok rá,hogy ismerlek! Csak így tovább! M. Enci

Névtelen írta...

gratulálok a Fókusz riporthoz, nagyon menő volt! :)T. Szilvi

Névtelen írta...

Húúúú Zsani nagyon jó voltál ;) !!
Gratula!!!! G. Barbara

Névtelen írta...

Kedvenc sztarfodraszunk a fokuszban, enjoy! K. Péter

Névtelen írta...

Láttalak a riportban te divatdiktátor:) Nagyon ügyi voltál és szép! :) T. Orsi

Névtelen írta...

jajjj de jóóó voltál !! kérek is egy időpontot :D S. Georgina

Névtelen írta...

Zsani olyan királyul néztél ki! (: A tengerparti tört hullámot már ki is próbáltam :P :D. Jó volt látni, sok-sok ilyet még! :) Grat! P. Angelika

Névtelen írta...

jaj, örülök Neked :) T. Frida

Névtelen írta...

óóó de jóó!!olyan ügyes vagy:))gratulálok ám:)) D. Viki

Névtelen írta...

én olyan büszke vagyok :DD E. Dávid

Névtelen írta...

Gratulálok büszke vagyok rád sok sikert kivánok ..... T. Zsolt

Névtelen írta...

Nincs lehtetlen! :))) ♥ Sz. Heni

Névtelen írta...

Gratulálok, Szilvi, nagyon ügyes! H. Judit

Névtelen írta...

Igazán irigykedetem....! Gratulálok! H. Andi

Névtelen írta...

Gratulálok én is!Látszik,hogy nem esett messze a lánya az anyjától, azaz olyan ügyes és kreatív! P.Ildi